Däck.

Idag Tömkörde jag Newton, även lite i trav. Sen  hade vi ett däck efer honom i lina som han fick dra. Det gick bra, jag var jätterädd att han skulle tycka de va läskit och börja skena och trassla in sig. Men det gick verkligen bra, han började trippa iväg lite 2 gånger i början då han inte var van. Men sen gick det hur bra som helst :) Duktig. Sen såg jag att en islandshäst hade tappat sin huva som låg i hagen. Jag stannade newton, släppte honom och gick in ihagen och hämtade den. Newton stod helt stilla och bara tittade på mig nyfiket. Duktig kille :)
Tro när jag köper mig en rockard då :P Det verkar ju bli körhäst av honom :P

njuuuton

Kommentarer
Postat av: isabella

tack :D

2009-08-11 @ 21:56:53
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0