Fem jävla kilo.

För övrigt så har ja gått ner nästan 5 kilo sen jag köpte Newton, alltså på tre månader. Och jag har inte ens gjort något speciellt för att gå ner, ätit som vanligt och allt. Det är väl bara för att man går till stallet fram och tillbaka flera gånger om dagen och håller på med honom, rider longerar och allt. Och jag kan inte påstå att jag är speciellt stor av mig.

Nej nu ska jag gå till newton, ska verka framhovarna på honom. Dom är alldeles trasiga. De blev så i transporten tyvärr, skulle ha verkat innan vi for egentligen. Ska longera honom lite med sadel innan så han får ur sig lite energi, han är så dryg att verka. Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack så mkt! Uppskattas!

2009-08-04 @ 17:05:46
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

åh, vilka lycka att få äga en häst! <3



sv: men åh, tack så mycket! :-) <3



täntke bara snabbt flika in att jag har en liten frågestund på min blogg. Ställ en fråga om nästan vadsomhelst!

Min kamera, min redigering, min blogg, mitt liv, min skolgång, mina favoritsaker och även om min hörselskada; tinnitus

2009-08-04 @ 18:08:56
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jaop, jag tror då att det är det(det sa iaf den förra ägarn) Men jag tror att det är någon större typ av häst också i henne, men jag vet inte.. Hon kommer ursprungligen från Danmark eller Tyskland ;P

2009-08-04 @ 18:24:49
URL: http://rebeckagranstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0