Häst-tvätt.

Idag har det varit fint väder, och jag har varit borta nästan hela dagen, och på kvällen orkade jag bara inte rida. Bestämde mig för att svampa av Newton med vatten. Han har ju visat att han är lite rädd för vatten när det rinner. Men det gick bättre och han blev blöt tillslut. Sen skrapade jag av vattnet och gick lite med honom för att torka lite. Sen flätade jag manen, vill att manen ska vara på en sida :P
Han var duktig ändå, det var inte så farligt, ganska skönt att få svalka av sig lite.
Ska fortsätta träna med vatten så kan man duscha av honom med slang snart och shamponera honom.

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: åh, så synd! :-(

om det hade varit närmare så hade jag jättegärn fotograferat er, absolut!

2009-08-07 @ 23:14:41
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0