Hästliv siljan

Igår var jag och pappa på rättvikstravet där dom anordnat lite hästaktiviteter. Tex, Caprilli, brukskörning, prova på körning av travhäst, hästloppis, dalahäst. med mera.

Här visas gräsklippning, som inte låter lika illa som en gräsklippare och är miljöväänligare. smart.
 

Fin fyraåring, jätteduktig var han. Jag blev jättesugen på att köra in newton nu. Skulle bara behöva lite hjälp av någon som kan mer om körning. Och som har lite material kanske.


Tre Finalister i årets Dalahäst, vi röstade inte på fettot. Han kom Tvåa.


Hästen till höger vann, jättefin :)


På hästloppisen hittade jag två hoppschabrak, 40 kr för det blå, 50 för det röda. Tyvärr passade de inte min allroundsadel, men det var fynd i allafall, hoppas på hoppsadel sen också. Hönät 10 kr och äntligen ett mässingfärgat bett för 30kr. nice!
Loppisen var mindre än jag tänkt mig :(


Trevlig dag med pappa och Flash :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men gud så tjock häst! :P

2009-08-13 @ 12:48:20
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0