irriterad.

Igår var det meningen att jag skulle rida på grusvägen, men dom andra hästarna red ut. Och Newton blev väldigt nervös och orolig och kunde inte koncentrera sig alls på mig. Jag blev galen och sur och irriterad, och myggen gjorde det inte bättre. Jag kände att han skulle nog kasta av mig, jag hoppade av. Ingen idé att rida när man är irriterad. Longerde honom så han fick springa av sig. Tyvärr blev det longering, igen :(

Snart ska jag ut och rida med Lotta, vettefan hur det ska gå. Jag är nervös och rädd.
Hoppas jag sitter kvar i sadeln. Wish me luck.
Jag har aldrig ridit ut med honom på riktigt.
Men det är dags att träna på de nu.
Nu ska jag mocka.
hejdå, skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0