Longering utan inspänning.

Idag Longerade jag pollen utan inspänning, han tyckte det var kul, och busade lite med mig, typ leken: du kan inte ta mig. Longerade honom över bommar och cavaletti, sedan satte jag ihop alla tre cavalettina så dom var ihop och blev ett längre "hinder" och han hoppade fint över det. Tyvärr var det alldeles för myggigt för att börja med frihetsdressyren som jag var så sugen på. Det var sjukt med mygg typ som på bilden nästan, okej inte riktigt men nästan. det kliar på hela kroppen fortfarande. Usch!
Nu längtar jag till vintern, bara för myggen! blääää

Bild från google.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har knappt några mygg här, skönt!!

2009-08-20 @ 20:43:07
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0