Lördagens.

Ridning, värmde upp lite i paddocken sen tog jag några varv på grusägen, fick till galopp 3 gånger. Alltså att han ramlar in i galopp från värsta traven. Sen travade vi av i padocken, Gjorde lite övergångar och tempoväxlingar. Framåt och tillbaka till normal trav, till kortare trav. Ibland va han seg ibland var han pigg.
Övade lite på att han skulle svänga för vikten. om jag lutar mig åt höger och sträcker ut armen till höger, tyglarna långa och bara håller i med vänster hand löst, så ska han svänga till höger vilket han gjorde efter att jag visat honom ett par gånger. Så vi gick i volt. samma sak i höger varv. Snart rider jag utan sadel och träns ;) haha


Duktiga hästen min, vi ska bli så jävla bra, du och jag <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Ja han tyckte nog var det var riktigt roligt :D

2009-08-16 @ 20:59:23
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Klicka på bilderna ;)

2009-08-16 @ 20:59:54
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0