Spring i benen.

Jag lovar att lägga ut bilder från stugan, men jag har inte tid just nu. Men det kommer nån dag snart!

Longerade igår, han hade lite spring i benen, så han var på, och duktig. Attackerade inte piskan en enda gång, och jag behövde knappt använda den. Mycket galopp blev det också.
Vi får se vad vi ska hitta på idag, jag har inte bestämt mig. Tänkte om han har spring i benen idag med så kanske man skulle kunna testa löshoppa, men padocken är så gräsig så han kommer väl vilja äta istället. Jaja vi får se hur det blir och vad vi gör :) Det är förövrigt finfint väder idag!!

Kom gärna med förslag på träning :)

Kommentarer
Postat av: Margona

bevaka min blogg hörru =) pinsamt lite folk som bevakar

2009-08-04 @ 22:47:46
URL: http://dansamedhastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0