Dålig Uppdatering och dagens löshoppning.

Jag får be hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering, men det verkar som dom flesta är dåliga på det just nu. Jag skyller på skola och att newton har vilat nästan en vecka. Hältan var antagligen av stelhet eller mjölksyra i musklerna. För han blev bättre efter ett par dagar. Men Jag lät honom vila i en vacka och bara gå promenader. Sen när jag satte igång han igen och började rida var han tillbaka lite på ruta 1. Stannade och så, för att han var lat tror jag. men vi börjar komma igång nu och han travar längre sträckor igen.

Idag löshoppade jag honom, han tyckte det var kul, men han va lite trött tror jag. Han hoppade små studs, och hinder. Högst hoppa han 80cm idag, vilket är hans högsta, haha :P Och jag behöver nya bommar, de jag har är bara 1,5 m och ganska smala. Hemmagjorda. Behöver verkligen hinderstöd också!

Tog nån bild men kameran är sämst. Suddigt och mörkt. Kanske får ni ta del av nån bild imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0