Lånade HästBöcker

Lånade några böcker på bibblan här om dagen:

     

Frihetsdressyr och cirkuskonster
Tyckte jag lät jätteroligt och blev väldigt inspererad att börja med. Lära Newton lite Tricks, och få ett bättre förtroendefullt umgänge med sin häst. Lära sig hästens språk, lösa dominansfrågor, och det har en gymnastisk verkan på hästen. Tyckte det verkade perfekt för oss, då han är lättlärd och skulle nog tycka det var roligt, jag med :) Franco Gorgi

Hästföretagaren
Att starta och driva företag iom hästnäringen. Har inte hunnit kolla i den så mycket, men lite intressant hur man ska få ett hästföretag att gå ihop, allt från hovslagare till ridskolor, ha allt i hästväg helt enkelt. jag vill ju jobba med hästar och vara egen företagare, så jag tycker det är intressant. Jag vill bli hovslagare, Häst-tandläkare, Hästaffär, mindre Stuteri, Massör, Hästförmedlare. Ja hoppas att jag kommer jobba med något av de iallafall :)
Står om kostnader och problem som kan uppstå med mera, bra för framtiden.  Lars-Gösta Naucler och Arne Olofsson

Ung Hästen
Träningen hos unghästen, Inrididning. Har lånat den förut men hann aldrig läsa så mycket, vet inte vad jag tycker om den, lite dåligt med bilder. Reiner Klimke


Kommentarer
Postat av: Johanna

http://www.nkohle.webb.se/ kan tipsa om den tjejen om du är intresserad av trickträning. Läs hennes beskrivning av trickträning innan du börjar..

2009-08-18 @ 10:09:01
URL: http://zotis.blogg.se/
Postat av: erica

verkar den tredje boken bra? :)

2009-08-18 @ 12:20:13
URL: http://pican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0