Bom bom bom.

söndag, avramlingsdagen, och jag ramlade inte av.
Bommar och små hinder 30 cm. bommar funkar bra och han lyfter fint. "Hindrerna" var svåra att lyfta fötterna för. klarade det sällan. klumpfot. ska löshoppa honom i trav nån dag. Han var seg idag och stannade flera gånger utan att jag bad honom, det har han inte gjort på länge. Min bror Elias filmade oss när vi red. Har tittat på de nu, förr hatade jag att se mig själv rida, men nu tyckte jag att det inte var så pjåkigt ändå. Kanske har blivit bättre ;) eller också passar jag och newton så bra ihop.
Det bästa måste ändå vara att se sig själv rida, det lär man sig mycket på och man kan se sina misstag och hur man gör och sitter med mera. Jag såg att jag har för långa tyglar när jag rider, iallfall idag. Antagligen för att jag ville få fram segproppen.

Tyvärr vet jag inte hur man får in videoklipp på bloggen, annars hade jag visat. Någon som vill förklara? (A) :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

du lägger ut filmen på ex youtube sen får du länka till klippet där

2009-08-17 @ 11:20:00
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0