Julen.

Har börjat sätta igång newton lite nu, i onsdags gick jag med honom lite ch jobbade lite från marken och bara myste, på julaftn skrittade vi ut en sväng, hur mysigt som helst, red även hem en sväng :)
och idag skrittade jag ut i 50 min, och travade kanske 100 meter. För han var lite pigg och trippig.
Mötte en skidåkare, skoter, bil, sparkåkare. och skidåkaren var läskigast, newton frustade och hll på, haha. påvägen hem när vi ästan var hemma sparkade newton bakut ganska högt, och jag fattar inte varför, om det ara var dumheter, överskottsenergi eller om han hade is i hoven som klämde.

Vi hoppas att alla våra läsare har haft en riktigt God Jul :)
Emma & Newton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0