Borta bra men hemma bäst.

Ja nu är vi hemma, det tog 10 min att lasta denna gång, hipp hipp hurra. liksom 30 minuter mindre! Han var glad att komma hem iallfall, rullade sig direkt, och dom andra hästarna rullade sig också, samtidigt. Så 3 rullande hästar, de såg lite lustigt ut. Sedan galopperade han till De andra hästarna och hälsade, sedan tog han några varv på ängen i galopp och trav med hög hals :)
Han har trivts/trivits (stavning?) bra i stugan, avslappnande och skönt tror jag han har tyckt. Men han vet allt var han bor, och där trivs man bäst. Nu börjar träningen igen.
För övrigt så sprang han som en tok i hagen innan vi skulle ta in honom. Han var glad och lekfull. Finns nog lite energi och lite spring i dom där benen nu :) Blev inga bilder på denna rusch heller tyvärr. Men bilder från stugan kommer en annan dag. Blev inte så mycket bra bilder på grund av dåligt väder, dålig kamera och otur. Men dom finaste och värdefullaste bilderna har jag i mitt huvud :)

Kommentarer
Postat av: marie eriksson

Hej! Vad kul att det gick så bra med lastningen! :)

2009-07-31 @ 10:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0