Galopp på volt

Jag har också longerat ett par gånger, och nått resultatet galopp. Även om det bara blir korta sträckor, ibland fel galopp och bara kan fatta galopp påvägen mot utgången. Men jag är lycklig för det ändå, man måste börja någonstans sedan utveckla det.
En gång när han galopperade på volten hade han fel galopp, galoperade och när han var vid kortsidan mot utgången drog han sig åt det hållet, jag drog till för att markera att han var påväg åt fel håll, och eftersom han hade fel galopp också så tappa han balansen när jag drog honom mot mig, så han ramlade fram på knä. men kravlade sig upp igen och började trava av sig själv, som om inget hade hänt. Så det gick bra. klumpfot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0