Gårdagens ridning, första galoppen.

Nu ska jag skriva om ridningen igår, vi red på grusvägen, lite fram och tillbaka, på tillbakavägen var han framåt, jag drev på som bara den. Han travade som en travhäst kändes det som, längde på stegen som fan, och tillslut ramlade in i galopp, vilket var meningen. 2 gåger fick vi galopp, en gång i vänster galopp och en gång i höger. TJOHO, överlycklig var jag, tyvärr var pappa för seg med kameran. Så ingen galoppbild tyvärr. Fyfan vad glad jag var, jag hade galopperat på min häst för första gången. :D


ner med hälarna emma ;) haha nej jag skänklar nog på. inte så snygg bild kanske.


Kisspaus.


Precis efter en liten galoppsträcka, värsta traven och en överlycklig emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0