Tisdagen

I tisdags provade jag mina cavalettiklossar för första gången. Och min häst är så jävla klumpig, klumpfot. Tittar åt ett annat håll när vi kommer mot bommarna. och vet inte var han har benen och lyfter inte och river. Fast han klarade det många gånger också, men han har svårt att lyfta på fötterna, bara ramlar igenom bommarna. Ja fast ibland var han duktig, tror att det blir bättre när vi galopperar mot ett hinder, det är nog lättare att lyfta då, det blir mer hopp då liksom. Borde löshoppa honom! Och dom här cavalettistöden är typ 30cm bara.





banbyggarn

Kommentarer
Postat av: Låttaa

vi kan løshoppa dom nær jag kommer hem i augusti dær! :D vore kul! :D

2009-07-19 @ 16:51:19
URL: http://lottaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Maja

pröva att lös hoppa honom , då brukar dom få lite bättre koll på benen , o lyfter lite på dom ;)

2009-07-24 @ 16:55:25
URL: http://ottesenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0