Framåt.

Red idag. Tänkte att jag skulle minska på skritten och börja trava så fort som möjligt, vilket vi gjorde och han började trava direkt jag sa åt honom typ varje gång. ASBRA! Började trava på alla olika ställen, även bortfrån utgången! Travade på volt och hit å dit. En gång vägra han, och jag piska på lite, och han börja bocka och sparka bakut tills jag flög av, fast jag kämpade inte direkt för att sitta kvar utan jag ramla nästan av med flit. Landade mjukt och hoppa upp igen och fortsatte ett tag till. Och vi blev färdiga precis innan regnet :)
Han började trava en gång utan att jag bad honom också, vilket jag ser som positivt, att han va lite frammåt. Bättre de än å stanna liksom.

Duktig hest.

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Grattis, de måste ja känts bra :) Tummen upp !

2009-06-19 @ 08:29:46
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0