Kika på hästar.

Tänkte visa bilder från när jag och pappa tog en tripp för att kolla på hästar. Vi åkte den 16 april och kom hem den 17, vi övernattade på ett vandrarhem.

Newton var den vi tittade på först, jag föll för honom så fort jag såg honom komma i hagen mot oss förbi träden. Fick borsta och titta på honom. Han var min dröm. lilla skrutten :)



Sen åkte vi och tittade på ett ridponnysto på 9 år. Men jag hade iprincip redan fastnat för newton, plus att hon gick så konstigt. här har vi när jag provrider henne.



Och sen var vi och tittade på en söt 4-årig knabstrup vid namn herkules, han var lite försiktig och reserverad, men go att hålla på med.



När vi kom hem, distuterade vi en himla massa, fram och tillbaka, ringde till newtons ägare och dom ringde oss, sedan bestämde vi oss för att besiktiga Newton. Så det vara bara att vänta och börja ordna stallplats, hö och spån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0