Ny kompis.

Igår var det vilodag, fast på eftermiddagen kom Lotta med sin snygga islänning Taktur. Vi släppte ihop dom, och dom blev kompisar typ direkt, blev mindre slagsmål än jag trodde. Dom bara skrek lite på varandra när dom lukta varandra på snopparna, haha. Sen sprang dom runt lite i sommarhagen och sen betade dom tillsammans, och Newton var så stolt och glad att få ha en kompis :) Han travade runt Taktur, med svansen rakt upp , och det såg ut som han sa: Det är min kompis, till dom andra hästarna :) Mina bilder blev inge bra, så jag väntar på att få dom som Lotta tog, med en bättre kamera. Så jag slänger in bilder på dom en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

det är så skönt när hästarna kommer överens på en gång!

2009-06-12 @ 11:57:04
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0