Presentation.

Jag är sjuk idag och betämmde mig för att göra en till blogg, en blogg om mig och min häst. Vad vi gör och hur vi utvecklas, men även annat hästsnack. enjoy!

Hästen: En femårig haflinger valack, köpte honom för en månad sen, han är ganska ouppfostrad, eller rättare sagt inte hanterad för mycket, så han testar mig, men vi jobbar på det. Annars en väldigt söt och go ponny. Newton heter han.

Människan: Jag är en snart 18årig tjej som utbildar mig till hovslagare, har hållt på med hästar sen fyran kanske. Har äntligen köpt mig en alldeles egen häst, dock är jag inte så jätteerfaren angående unghästar, därför vill jag gärna ha mycket tips från er läsare! Emma heter jag ;)


   

Kanske inte e bästa bilderna, men det här är vi iallfall, Newton och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0