sorry.

Nu har jag inte skrivit på ett tag, dumt, ni har säkert saknat oss ;)
Midsommar, så det har varit fullt upp. Men det klagar jag inte på.
Det här är vad vi gjort:
Fredag: Midsommar, hästen vägrade komma i hagen. Tillslut longerade vi, gick åt helvette, och jag blev stressad på grund av att vi skulle käka hos linnea. När jag tillslut fick honom att trava la jag ner och sluta, på grund av att jag inte hade tid mer, men vi slutade iallafall med att han trava, good. Egentligen skulle vi behövt upprepa några gånger men.
Lördag: Tömkörde honom, då det var ett tag sen vi tömkörde sist, men det blev ett kort ganska lugnt pass.
Söndag: Idag, gick bra att hämta honom i hagen och allt, sen red vi, gick bra, travade på ganska bra, fast det gick bättre sist vi red, men nu sparka han inte alls lika mycket när jag piska på. Fast i slutet kom det lite folk och titta och dom andra hästarna gick in, så då ville han inge mer, men jag var envis och vi fortsatte tills han glömde bort dom andra hästarna, då sluta vi. tumme upp.

Ska försöka ta med kameran till stallet imorgon.
Återstår att se vad vi hittar på imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0