Stall ljuva stall.

Nu är jag hemma, eller ja, vi kom till malung igår, men jag fick ingen stjuts hem till mora förens imorse. Skönt att vara hemma ändå, fast vi har haft det bra och roligt i göteborg, massa bra band. Kändes så skönt att få komma till Newton och stallet igen. Trivs så bra hos hästarna, i stallet. Han har inte blivit borstad på dessa dagar och han tyckte det var skönt att få bli bortad faktiskt, han älskar när han tari hårt och gnuggar på manken. han står och "kliar tillbax" i luften :) Sedan lekte vi lite från marken i paddocken, han var faktiskt riktigt trevlig, fast det v ar så varmt där i solen så vi tog en promenad i skogen, vi gick hem till mig för första gången å han fick äta lite på gräsmattan :)
Jag trodde han skulle vara bångstyrig nu när han fått vila, men nej då, bra de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0