Strömsholm.

Var på strömsholm idag med skolan, jag var sjuk och det var verkligen skitväder, blås, regn och kallt. Dom årliga pingsttävlingarna har precis börjat. Lite kul att se slottet och hästarna iallfall. Tittade på "uppvärmningsklasser" i dressyr och hopp. Köpte mig ett snyggt schabrak i vinrött, med grå kant och silver. Materialet i den är lite som i en padd. Ser lite proffsigt ut, haha. Passar bra till min kavaj :) Sen fyndade jag ett par ridstrumpor. Läraren L-O provade på att vara jockey, hade jag ochså gjort om jag inte var sjuk. Hade vart 100 gånger roligare om vädret var bättre och om jag var frisk. Men vi hade det trevligt ändå tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0