Tårta.

Idag fyller Newton fem år, och jag bjöd på hästtårta. HAHA. Knäckebröd som botten, riven morot istället för grädde, Knäckebröd som överdel och äpple istället för jordgubbar, haha. Fast han tyckte inte att riven morot var nå gott, trodde de skulle vara smaskens, men nej. Som jag kämpat att riva morot och sen duger de inte :P haha.
När jag kom sjöng jag; ja må han leva... och när jag sjungit klart så snägga han, gofisen :) Vad töntig jag är va? ger tårta och sjunger för en häst :)



Newton måste haft en tråkig födelsedag, det har regnat precis hela dagen, haft täcke hela dagen, riven morot på tårtan var inge gott och dom andra hästarna ska tydligen vara ute inatt :( Fast han fattar inte att han fyller år antagligen.

På grund av det sämsta vädret tyckte jag att det inte var någon idé att träna, ingen av oss skulle tycka det var kul, och vi skulle bara blivit blöta, så det fick bli vilodag, igen. Men det hade nog inte newton något emot kanske, fast vi skulle behövat fortsätta egentligen.

Han tycker det är lite obehagligt när man drar av täcket har jag märkt.


Hurra hurra hurra för Newton!

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Oh vad kul med tårta! De blir man ju aldrig för gammal för att ordna till sin häst! :D

2009-06-14 @ 07:42:19
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: Maja

grattis till han=)

2009-06-15 @ 16:17:59
URL: http://ottesenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0