Gårdagens.

Hann inte skriva igår, så jag gör det nu. Hursomhelst så kom Vicky igår, jag borstade honom innan och han verkligen tyckte det var mysigt och skönt :) Sen kom Vicky, klädde på han grejjerna och gick ut och longerade honom, hon var väldigt bestämd på han och han sparka, bocka och ibland attackerade mot henne/spöt. Men tillslut gav han sig och travade på som bara den, ville vända ibland då han har lättare för höger varv. Och i höger varv fick hon även honom att galloppera, flera gånger på kommando. Jag tittade på och var överlycklig. Han gav sig verkligen tillslut och var jätteduktig, Fan va bra! Han fick sig en läxa. Jag är nog lite för mesig ibland. Asbra var det! Nästa vecka kanske hon kommer hit med Carismo så ska vi rida, så carismo får vara lite draghjälp i ridningen. 



 Vicky och Carismo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0