Vatten.

glömde skriva igår att jag tvättade av honom  lite med vatten för han var svettig, och han sa ingenting :D så jag fortsatte även med vatten och såpa, sen med vatten för att få bort såpan. Tog även man och svans. Snart kan jag spola vatten på han, nu funkar ju vatten och svamp iallfall, de var ju livsfarligt i somras.

Imorse vid sju var jag i stallet och longerade newton inspänd i ca 30 min. Gick bra och han var lydig och så men lite slapp i galoppen.
När jag kom till stallet sov newton fortfarande, sötis, såtände jag lyset så han reste sig och var aldeles sömnig i ögonen, jättesöt var han :) dumma jag som väcker honom.

Har varit med Roger idag, sko sko sko hästar. Slutade för typ en timme sen.

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

sv: haha, ne de har han faktiskt inte. Han har bara päls som skulle räcka för 3 isbjörnar! Fast de ligger ju i vila nu så jag är inte ute med dem mer än någon gång i vecka, körde hårt hela sommaren så en välförtjäns semester är de :)

2009-11-17 @ 23:03:16
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

va kul att det går framåt!

2009-11-20 @ 10:03:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0