Boj Hästtransporter

Äntligen funkar datan, den har laggat hur länge som helst. Sitter och tittar på hästtransporter, är i behov av en nu. Så jag kan ta mig nånstans med Newton, det blir mörkt på kvällarna och att kunna ta sig till ridhuset vore toppen.

Jag ska ha en begagnad för jag är inge rikemansbarn, och det ska vara boggi, och den ska vara bra och fräsch. Kanske runt 20 000 kr. Det är assvårt att hitta något som duger i rätt prisklass och inte för långt bort.
Jag är förtjust i Boj, jag vet inte varför. gillar bara designen, och för att det är en rymlig och stabil vagn.

Men man kan ju drömma:

Dessa är nya Boy Bravo vagnar som står i rättvik för försäljning, inte alls långt bort. If i were a rich girl.

Eller en Hästlasbil för B-kort. och med bodel. Så jävla smidigt. Snygg var den också.

Vill haaaa!

Men nu var det kanske 20 000 och inte 100 000 - 500 000

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Det är verkligen skit svårt att hitat billiga och bra beg. tansporter, folk tar inte hand om sina grejer! Boj är ju också väldigt dyrt tuvärr, väldigt säkra och bra efter bilen, men överskattat dyra. Själv älskar jag värmlandsvagnen! Får hem min nya (beg. 06) transport i nästa vecka! De är i rätt prisklass om du frågar mig, runt 30´ beg.

2009-10-03 @ 19:00:40
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0