Några inköp.

Ska visa mina senaste inköp..


Vinrött dressyr-schabrak med guld paspoal. 169 kr (199)
Och 4 Matchande benlindor, ej fleece, ej elastiska i väska. 89kr (99)
Och sporrar med spännband. 49 kr
detta från en billig hästbutik i typ djurås eller nått.

cool påse fick jag där också, mustad :D


Rid-täckbyxor med hängslen från granngården.
just nu 249 - 349kr beroende på barn eller dam storlek, jag passade i barn :)

Ejendals Handskar 79kr (129)
Jag älskar dessa handskar, bra grepp  och smidiga med bra passform och lite tjockare.
Bra att rida i, mocka och fixa. Jag använder de också när jag skor.
Finns till extrapris på granngården just nu.

Kommentarer
Postat av: mathilda

gillar schabraket! Ser lila ut, men fint!

2009-10-30 @ 11:57:47
URL: http://dressyryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0