Slutna och galopp.

Blev ingen vilodag för newton idag, det får bli imorgon istället, för då kommer jag hem senare. Red i paddocken, provade på öppna/slutna, men koncentrerade oss mest på slutna idag. gick ganska bra i slutet måste jag säga. Och så blev det galopp, fick ihop ett helt varv som mest utan avsaktning idag :) Men man känner att han inte är speciellt stark i galoppen, han vill sakta av, han bär inte upp mig i den än, och blir väldigt trött efter galoppen. Dålig kondis och helt enkelt svag i galoppen.
Men det går att jobba på, nu kan han iallfall galoppera. Jag är överlycklig, äntligen har vi tagit ett steg upp igen. Känns som vi varit stilla ganska länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0