Utrustning i läder.

Jag vill så gärna ha nya sadlar, en skön dressyrsadel som verkligen passar, och gärna en hoppsadel istället för min allround. Fast min allroundsadel är väldigt skön, men den knarrar jättemycket. :(

Dressyrutrusningen ska iallfall vara svart, och hopp kanske ljusbrun / tabacco eller vad de kallas, annars svart den med. Fast jag har ju grå kavaj, och de passar bättre med svart sadel då.

Typ nått sånt här:


Dressyrtränset älskar jag bara! det är från Jacson. V-pannband med guldstenar. Och den breda nosgrimman, fast jag gillar inte tillbakaknäppning. men de är svårt att hitta med bred nosgrimma utan tillbakaknäppning.
Dressyrsadeln kommer från Prestige, och jag bara tog den som ett exempel, för att den såg snygg och skön ut.
Pullartränset kommer från Globus, men fanns bara i strl ponny där jag hittade de. Någon som vet var de finns prisvärda pullarträns i den färgen?
Hoppsadeln hittade jag begagnad, det är en Zaldi star, tyvärr var den för liten för min häst, men snygg.
Och matchande Senskydd i läder, dessa kommer från Globus.

Nu tog jag inte direkt lågbudget. Bara för att visa färgerna och önskelista på hur jag vill att det ska se ut. Jag letar vidare! Men Tränset från Jacson är jag riktigt sugen på, det var även rea på de.


Kommentarer
Postat av: erica eriksson

Tillbakaknäppningen tycker jag är jättebra och dessutom grymt snyggt!

2009-10-04 @ 10:02:18
URL: http://pican.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0