Lek.

Börjar veckan med att ändra på shemat, vilodagen blir imorgon istället. Så lekte vi i paddocken idag. hade honom lös och han sprang iväg som ett skott och bockade glädjeskutt. Sen när jag bestämde var det inte lika kul längre. Men han var duktig, travade på jättelänge och fint utan att jag behövde göra något.  Han var duktig på att komma när jag sa till också :) Galoppen var han ofta seg i, ville inte riktigt fatta galopp ibland, och ibland galopperade han på fort och tyckte det var kul. När han bytte varv bytte han galopp också! :) Sen när jag lockat in han till mig och vi var klara gick han efter mig lös till utgången :) han är så duktig och snäll och social :)

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Tacktack :)

2009-09-08 @ 07:39:41
URL: http://juliaosterlen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vad många läsare du har emma! vad kul! :D puss från lelle

2009-09-08 @ 12:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0