Medryttare Emilia.

Idag kom Emilia till Newton, jag kanske inte berättat om Emilia, men hon har iallfall svarat på medryttar annonsen. Hon var och tittade på Newton förut, och Idag kom hon för att provrida. Jag tyckte det såg helt okej ut, hon fick ju Newton till att göra det hon ville. Även fast han testade lite. Jag tyckte de såg riktigt bra ut tillslut. Emilia är inte direkt nån proffsryttare, men det är inte jag heller. Jag är glad om jag får hjälp.
Det känns skönt att det inte är en 13 åring liksom. Emilia är 21, då är man mer mogen och så.
Emilia gillade Newton också!
Det blev ett kortare pass idag, men vi valde att sluta när de såg bra ut. Och för att inte trötta ut honom, så han ska hålla sig lite piggare. Och Han tränades inte på nått speciellt, hon kände mest på honom lite. Men lite tempoväxlingar blev det, och halt från trav och fram i trav direkt.

Kommentarer
Postat av: emiliaaaa

fin blogg!

allt bra? =)

2009-09-06 @ 14:55:54
URL: http://emiliasoderstrom.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0