Skogstur.

Det är nu försent att rösta på sommarbilderna. Tävlingen är slut och vi har en vinnare. Vinnare blev bild nr 5, Tvåa blev bild nummer två och trea blev bild nummer 4.

Okej, till dagens träning. Jag hämtade Newton i Sommarhagen och gick till grinden, och han tvärstannar, så jag tänkte att han kanske var törstig, vi gick till tunnan och han drack jättemycket och länge. Sen kunde vi gå ut från hagen och in i stallet. Sötnos var törstig först :) Sen borstade jag och sen red vi, jag skrittade i paddocken travade några varv och han var faktiskt pigg och fin och stannade inte alls. Men det var ju meningen att vi skulle ut och rida idag så vi gjorde det, ville bara känna på honom lite först, sen skrittade vi iväg till skogen med dom smala stigarna, så man kan inte trava, för då hade jag inte haft några knän kvar. Men det var mest träning för terrängen och för att komma ut i skogen, träning av miljön. Och han var inte alls tittig, helt cool. Synd att  ridvägarna ligger på fel sida vägen :( Vill dit och rida så jag kan trava och så. Men vi tar det försiktigt, för jag vill inte att min ponny ska bli påkörd. Men han var iallfall väldigt duktig och lugn.

Efter skogsturen verkade jag hovarna på honom, fast det var inte så mycket att verka, behövde inte klippa, bara raspa och ta bort lite av strålen.

Tänkte att det skulle bli bilder på oss i skogen med nya kameran, men mamma är så oteknisk så jag sket i att ta med kameran, hon skulle säkert bara ha sönder den :P haha.

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Ohh! Underbart :D Självklart ser jag fram emot priset (och hoppas på fler tävlingar, du var verkligen bra på att annorna det!)



Min adress är:

Ina Jacobsen

Svartgränd 2B

271 42 Ystad

2009-09-06 @ 21:01:12
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0