Wilkesbacka gård och veterinär.

Jag ber om ursäkt ännu en gång för dålig uppdatering.
Jag började praktisera på Wilkesbacka gård och veterinärstation igår. Och har nu ordnat en ny katergori här nämligen praktik, ifall jag vill berätta något om min praktik eftersom jag har praktik varannan vecka. I vanliga fall är jag hos Roger Holst hovslagare, men är nu hos häst-veterinär Mats Axelsson ett tag framöver. 

Det är intressant, fast ibland känner man sig lite ivägen. Ibland kan man inte göra så mycket, utan får vänta eller bara titta på. Men det är ändå intressant. Jag har fått hjälpa till med röntgen och grejjer.
Här är lite bilder från gården och veterinärstationen, det är jättefint :) :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0