Hoppat oxer.

Igår blev det lite ändrade planer på hela dagen pga privat händelse. Så jag longerade newton en snabbis bara.

Idag blev jag hemma från praktiken och jag kom på att jag aldrig hoppat en oxer med newton, så jag byggde upp en oxer på typ 65cm och la fram några bommar och småhinder. Men newton var himla trött idag, han låg ner i hagen och solade sig när jag kom, och han blev svettig jättefort när jag red i solen. Men jag galopperade mycket. Trotts att han var loj och slak så var han ganska duktig Han hoppade fint iaf och rev bara i slutet. Men jag tyckte det var bra kämpat av honom ändå.

Kom på nu i efterhand att han kanske hade lite feber eftersom han var trött och blev svettig fort. Får kolla imorgon hur han mår.

Ser ut som jag blir hemma imorgon med.


inte från idag!

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Lite trött får vi alla lov att vara ibland ;) Men han hoppar fint :)



Ha de gott

2010-04-13 @ 17:32:11
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0