Långritt med sällskap

Igår Longerade jag en snabbis innan kvällsmaten.

Idag har vi transporttränat igen, gick bra tillslut, haha.

Nu på eftermiddan/kvällen har jag och lotta ridit ut, red i nästan 2 timmar. Hon hade Taktur idag, och newton har aldrig varit ute med honom förut, men det gick så bra så. Blev dock mest skritt och lite trav. dåligt underlag, gegg och vatten mest. Red även genom byn där jag och newton aldrig varit förut. Gick kanoners, inget som han var rädd för, massa hus och trånga byvägar. En gång inne i skogen bockade newton jättehögt så jag nästan flög av, men det var nog mer gjädjeskutt. Tur att jag höll mig kvar iaf. Annars är jag nöjd över newton idag! Han har skött sig bra :) Och vi hade trevligt med Lotta och Taktur!


Taktur skrattar

Lånade Lottas bild, älskar´en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0