Omskodd fram.

Jaha, i onsdags Tömkörde jag newton i volten. använde mig av bommar och cavaletti också. Gick exemplariskt och newton var jätteduktig!

Tordags, vilodag, men newton tappade en sko i hagen.

Letade efter skon i säkert 1 timme på fredagen men hitta den inte, han har ju en hage på ca 80x150 m.. men jag longerade newton lite innan ingång för kvällen. Satte upp ett kryss han fick hoppa. Jätteduktig.

Idag hittade pappa skon i hagen. Och så var vi i hagen hos han ett tag och var sällskap och mockade lite skit. Newton tyckte det var kul med sällskap och var med oss hela tiden och var nyfiken. Sen skodde jag honom fram, verkade och slog på skorna.. Newton var snäll och duktig och resultatet blev godkänt. :)


Tömkörning i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0