Hemma.

Nu är jag hemma till vintern igen, sjukt mycket snö har vi, jobbigt. igårkväll kom jag hem till Sverige igen. Och rest hela dagen. Och idag fick jag träffa min prins igen efter 3 långa veckor. Vi gosade i hagen och han pussade mig konstant och sen tog jag in och borstade honom och körde lite Yoga.

Sen efter lunchen red jag i paddocken, som var plogad, men ridytan var inte så stor, så det blev lite trångt. Han var bekväm och seg efter att ha vilat i nästan 3 veckor. Men det blev bättre. Han var ändå ganska känslig för skänkeln och flyttade sig bra. Sen gick jag ut (öppnade "grinden" när jag satt på newton, han var så duktig och lydig :)) Och vi red ett varv runt åkern. Sjukt mycket snö, men vi pulsade på skoterspåret, travade lite, men skrittade mest. Måste varit sjukt jobbigt för honom. Men bra träning!

Skönt att vara hemma, och jag har saknat min Pussgurka :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0