Mars.

Jag skrev ju planering förut vid årsskiftet om månaderna fram till april..

Januari följde jag bra, hade inga mål, mest bara att få igång honom igen efter överansträngningen.
Februari har jag varit borta nästan hela månaden, så jag hade inga planer, och tyvärr har ingen kunnat hjälpa mig att rida heller. Krångel hela tiden, med väder, snö och tappsko.

Och nu börjar Mars snart. Mina mål var att köra in newton på lovet, Kanska åka på nå träningen, löshoppa, vänja honom vid vatten. Men det är ju så himla mycket snö så man kan inte löshoppa så mycket hemma, ooch man kan inte köra iväg till ridhuset just nu. Och eftersom newton typ vilat i 3 veckor känns det dumt att köra in honom nu, han kommer nog inte vara lika lydig och lätthanterlig då.
Så mina mål kommer att ändras för den här månaden lite.

Nu ska jag gå och lägga mig, och fundera på nya mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0