Klättring + skoning

Red till elljusspåret idag och klättrade i backarna, det gick bra, men newton tyckte det var lite jobbigt när han såg alla backar frammförsig. Men han kämpade på, och på hemvägen var han lite mer PÅ. Och jag kan lova att han blev svettig, men jag kände inte att han var speciellt trött i slutet, galopperade på stor volt på åkern, och han hade riktigt bra driv.

Skoningen gick bra, han var duktig och stod still, kanske för att han var trött. Men det var de som var meningen att jag skulle trötta ut honom lite. Men sen blev det inge bra med skorna. men dom sitter på nu iallafall. får nog spika om sen när jag köpt söm kanske.

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon. Och jag tror newton får vila imorgon, och kanske Onsdag med.

Och jag har en Hemlis :D :D Bokat och klart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0