Dålig Update.

ojojoj jag har typ tagit paus med bloggen i helgen. Har hafft ganska mycket för mig.

Torsdags: Longering, newton var inspänd och tag tyckte han skötte sig bra och var villig.
Fredag: Red i paddocken, galopperade på typ 10metersvolt. Flyttade undan höger och vänster skänkel, bara på bakdelen på rakt spår. Jag red med korta läder och red UTAN SPÖ(!!!) för första gången typ, och det gick utmärkt!
Lördag: Det regnade typ hela dagen, och newton hade inget täcke, så jag fick torka honom innan jag la på sadeln. Sen red vi en sväng i regnet, det var inge kul alls tyckte vi. Paddocken var en stor vattenpöl och vi blev blöta. usch. Men tyckte de va bättre att rida nu när jag kan.

Idag ska vi troligtvis åka till ridhuset om allt går som de ska, så ska Therese hålla lite lektion för oss :D

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0