Medlemskort, provsadlar med mera.

- Igår var det jättefint vårväder och snön bara smalt bort. Hela paddocken var nästan helt snöfri, dock mycket vatten. Så jag kunde inte rida så mycket, blev mest skritt jobb och korta travdelar. Det gick iallfall bra. Sen longerade jag honom i rondellen för att han skulle kunna springa lite mer. han tyckte de var kul och lydde vartende kommando direkt.

- Idag när jag tittade ut var det vitt igen. Det har snöat typ 2 dm idag! helt sjukt. Ledsen blev jag!
Så idag var det ännu sämre ridunderlag. skrittade på grusvägen lite. travade även korta sträckor. tränade lite lydnad idag med, idag tränade vi på:
halt - trav
trav - halt
vilket han gjorde riktigt bra. Duktiga killen :)

- Har även blivit medlem nu i Mora Ridklubb.
Har ju ridit där förr, men nu har jag inte ridit där på ett tag, men nu har jag köpt medlemskort igen.
Så nu får jag låna uteboxarna gratis när jag är där, billigare anläggningskort med mera!!

- Sen har jag fått låna hem 2 nya sadlar från en liten hästbutik i mora. Ska provrida dom imorgon.
Det är en Kentaur elektra dressyr
och en Jacson Santa Cruz Celine Hopp


- tog fina kort igår, men jag får inte in dom i datan tyvärr :(


Kommentarer
Postat av: erica

hade en sån jacson sadel på Pride. Jätteskön tkr jag :)

2010-03-22 @ 10:06:40
URL: http://pican.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hej!

Såg att du provat en Kentaur sadel på din häst. Är nyfiken på hästbutiken heter och om de har någon hemsida?!?! Är nämligen också ute efter en Kentaur sadel. Tacksam för svar. MVH Magdalena

[email protected]

2012-01-16 @ 14:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0