Skodd!

Blev inge Falu Ridklubb idag, har feber, började igårkväll. Usch, inge kul alls. men men.
Hovslagaren kom iaf, och jag passade på att mocke medans, men de gick segt att mocka med feber.
Nu har newton iaf skor och även bak för första gången!
Henning var trevlig och han sa ännu en gång att jag har en fin häst :)
Men han hade inga snösulor, så kusen går utan nu, men snön är förhoppningsvis borta snart. Han hade inga brodd heller, så de skruvade jag i själv nu ikväll.
Sen gick jag ut till volten och longerade honom en stund och tog fram ett par bommar. Så det blev ett hopp på 50cm. Måste ju komma igång nu när han vilat en vecka igen. Även om jag var sjuk och knappt orkade.
Jag tror Newton tyckte de va lite kul att få springa och hoppa lite :)

Krya på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0