Stark häst.

Provred i sadeln idag, Den var skön, men den åkte runt lite när jag skulle hoppa upp. Så jag står inför ett mysterium. Kanske den ligger still med padd under. Kunde inte rida i paddocken, det var bara slask där, så vi tog grusvägen fram och tillbaka flera gånger. Och när jag galopperade hemmåt stack han typ med mig. Han var asstark, så jag fick lov att styra huvet åt ett annat håll. Usch vad dryg han var. Annars gick det bra.

Ska prova en annan sadel i helgen, sen får vi se hur det blir.


Och fan vad ljust det är ute länge nu!!


Här provred jag Jacson - Celine sadeln.

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh härlig bild =)

2010-03-30 @ 21:52:49
URL: http://ottesenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0